Hatékony négyütemű 4V eSP+ erőforrás
A folyadékhűtéses motor élénk gyorsulást és hasznos utazósebességet kínál. A Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) szabályozza a hátsó kerék tapadását, és meggyőző, 2,3 l/100 km-es fogyasztást tesz lehetővé.
Életre tervezve.
2001 óta az SH125i a városi robogó, amit birtokolni kell, és az egész SH családból több mint egymillió darabot adtak el Európa-szerte a legelső - az SH50 - 1984-es megjelenése óta. Az első lefektette a siker tervét: egy üzemanyag-takarékos, mégis fürge motor, amely virgonc, de biztosan irányítható, amit a nagy átmérőjű kerekek stabilitása alapoz meg. Elegáns, sportos stílusa tökéletesen illeszkedik a városi környezethez, és bár az SH125i kompakt, mégis rengeteg kényelmi funkciót sűrítettünk bele, például síkpadlós kialakítást és USB-s töltőcsatlakozót. A kényelmes, egyenes üléspozíció nagyszerű kilátást biztosít. A Honda olaszországi Atessa gyártóbázisán kifejezetten a könnyű, mégis ellenálló kialakítást tartották szem előtt, így az SH125i mindig készen áll az útra. Ez a feladata, és már több mint 20 éve sikerrel végzi.
Az SH125i az első Honda robogó, amely EURO5+ jóváhagyással rendelkezik - így hosszú távon tisztább és csendesebb. Az SH125i Vetro még egy lépéssel tovább megy a környezetvédelem terén, és egyedülálló az SH családon belül. A Vetro olaszul azt jelenti, „üveg”. A név a Honda olaszországi Atessában működő gyárában dolgozó munkatársaink ötlete volt, és az ő technikai hozzáértésük előtt tiszteleg. A szívükből jön, a jövőért. Egyértelmű előny: Az SH125i Vetro jellegzetes, félig átlátszó, festetlen, zöld színű burkolatelemekkel készül. Kevesebb CO2: A gyárban e panelek felhasználásával kapcsolatos eljárások 9,5 százalékkal csökkentik a CO2-kibocsátást a hagyományos festett burkolatok gyártási folyamataihoz képest. Kiemelkedő részletek: Az első fekete sárvédőhöz fekete alsó burkolat társul, amelyen merész fehér színben tündökölnek a Honda emblémái, felül pedig az ezüst SH logó látható.