Lenyűgöző soros négyhengeres motor
Ez maga az erő. Ráadásul kőkeményen végigszáguld a fokozatokon, így egyik pillanatban még a városban száguldhat, a következőben pedig már lágyan kanyaroghat a szűk utcácskákon.
Ütősebb, mint valaha
Itt minden alkatrésznek funkciója van. Ez egy feszes, a lényegére lecsupaszított motorkerékpár. A CB1000 Hornet kompromisszummentes street fighter stílusát meghatározza a szuperkompakt, dupla LED projektoros fényszóró szúrós tekintete, amelynek a diszkrét orrburkolat ad helyet. Az elegáns, feketére festett váz könnyedséget sugároz, és kiemeli a motor körvonalait, ahogyan a térhálós hátsó segédváz is. A motor, a kerekek és a lengőkar is fekete színben készül, ami erősíti a fenyegető megjelenést. A Hornet egyedi, széles, hátul elkeskenyedő üzemanyagtartálya a vegytiszta teljesítményről árulkodik.
A CB1000 Hornet a telivér versenymotorok DNS-ét hordozza magában. 999 köbcentiméteres, négyhengeres DOHC-motorja valódi adrenalinfröccsöt biztosít: 112 kW teljesítményre képes 11 000 fordulat/percnél és 104 Nm nyomatékra 9000 fordulat/percnél. Ez a motor könnyed, mégis ütős teljesítményt és precíz gázreakciót biztosít az alacsony-közepes fordulatszám-tartományban, 11,7-es sűrítési viszonnyal és új fejlesztésű, présöntéssel készült dugattyúkkal. Hihetetlenül izgalmas élmény felülni a nyergébe, és a streetfighterek stílusában szabadon járni a várost. Az azonnali gyorsulásra hangolt áttétek pedig gondoskodnak róla, hogy a CB1000 Hornet számára bármilyen kanyar gyerekjáték legyen.
Hihetetlen motort raktunk bele. Hardcore streetfighter megjelenéssel hódít. De a CB1000 Hornet az irányíthatóság terén is nagyot alakít. A városi dzsungeltől a kanyargós mellékutakig. Az egy darabból készült, dupla főtartós acélváz tömegközéppontját előre helyeztük, így az első kereket súlyozza, és 70%-kal növeli a torziós merevséget, így fürgén veszi a kanyarokat és villámgyorsan képes irányt váltani. A tökéletes felfüggesztésvezérlés érdekében Pro-Link rendszert és Showa hátsó rugóstagot is beépítettünk, az állítható 41 mm-es Showa SFF-BP USD első villa pedig a precíz kormányozhatóságról gondoskodik. A négydugattyús, radiális első Nissin féknyergek és a 310 mm-es úszóágyazású féktárcsák határozott lassítást biztosítanak. Ehhez járul a széles kormányrúd és a vezetési pozíció, amelynek köszönhetően a vezető valósággal eggyé válik a motorral.
A CB1000 Hornet mindent megad a vezetőjének. Az elektronikus gázmarkolat (TBW) az Ön kezébe adja a motor lenyűgöző teljesítményét – itt Ön irányít. Az 5 colos, színes TFT-kijelző pedig a kormányrúdon található egyszerű, négyállású kapcsolóval az üzemmódok kezelését is lehetővé teszi. Választhat az alapértelmezett vezetési módok (Rain, Standard és Sport) vagy a két felhasználói mód közül, amelyekkel teljesen egyedi módon állíthatja be a motorteljesítmény/motorfék 3 szintjét és a Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) 4 szintjét, valamint a Wheelie Controlt. A kijelző a Honda RoadSync csatlakoztathatósági funkcióit is támogatja, amellyel a képernyőn megjeleníthető részletes navigációt élvezhet, és számos más okostelefonos funkcióhoz is hozzáfér.